Gwarancja


GWARANCJA NA STOŁY I STOLIKI


Gwarancja nie obejmuje:

  • Wad, które pojawiły się na skutek okoliczności niezależnych od producenta.
  • Wad, które wynikły z nieodpowiedniego użytkowania, konserwacji i niestosowania się do niniejszej Instrukcji przez klienta.
  • Uszkodzeń wynikających z przeróbek własnych klienta.
  • Uszkodzeń wynikających z długotrwałego kontaktu z wodą.
  • Uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego transportu przez klienta oraz firmy spedycyjnej lub kurierskiej zleconej na życzenie klienta.
  • Wad o których klient miał świadomość przez zakupem.

 

Do cech produktów nie będących wadami zalicza się:

  • Zmiany które wynikają z codziennego użytku produktu.
  • Naturalne przebarwienia w strukturze drewna oraz jego kolorystyce. Przebarwienia mogą się również pojawić po działaniu np. wody lub światła słonecznego.
  • Zaprawki i niewielkie ubytki, naturalne oraz powstające w procesie produkcji cechy świadczące o świadomej stylizacji produktu.
  • wynikające np. z technologii postarzania drewna, łączenia elementów składowych lub wynikających z charakteru własnoręcznego mebla.

 

Utrata statusu gwarancji występuje w momencie gdy:

  • Mebel stoi w pozycji nie zalecanej.
  • Mebel użytkuje się  niezgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami.
  • Mebel użytkowany jest nie zalecanych warunkach.
  • Występują silne zabrudzenia.
  • Dużego zniszczenia elementów bądź całego produktu.
  • Zalania płynami.
  • Nieodpowiedniego sposobu utrzymywania czystości i konserwacji.
  • Produkt był poddany modyfikacjom i przeróbkom przez klienta.
  • Występują uszkodzenia mechaniczne.

 

Postępowanie reklamacyjne:

  • Naprawa gwarancyjna wykonywana jest na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego Klienta w formie elektronicznej na adres biuro@opari.pl, zawierającego dowód zakupu, uzasadnienie oraz ewentualnie zdjęcia. 
  • Zgłoszenie powinno nastąpić do 7 dni roboczych po wykryciu wady. 
  • Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w ciągu 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia kompletnego zgłoszenia.
  • W przypadku uznania reklamacji za słuszną Klient zobowiązany jest dostarczyć produkt w wyznaczone przez Gwaranta miejsce, na koszt Gwaranta. Produkt podczas transportu należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć. Gwarant nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu.

 

Naciśnij tutaj, aby pobrać pełną wersję Instrukcji użytkowania stołów Opari Design.

 

 Instrukcja użytkowania Opari Design

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl