
GWARANCJA NA STOŁY I STOLIKI
Gwarancja nie obejmuje:
- Wad, które pojawiły się na skutek okoliczności niezależnych od producenta.
- Wad, które wynikły z nieodpowiedniego użytkowania, konserwacji i niestosowania się do niniejszej Instrukcji przez klienta.
- Uszkodzeń wynikających z przeróbek własnych klienta.
- Uszkodzeń wynikających z długotrwałego kontaktu z wodą.
- Uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego transportu przez klienta oraz firmy spedycyjnej lub kurierskiej zleconej na życzenie klienta.
- Wad o których klient miał świadomość przez zakupem.
Do cech produktów nie będących wadami zalicza się:
- Zmiany które wynikają z codziennego użytku produktu.
- Naturalne przebarwienia w strukturze drewna oraz jego kolorystyce. Przebarwienia mogą się również pojawić po działaniu np. wody lub światła słonecznego.
- Zaprawki i niewielkie ubytki, naturalne oraz powstające w procesie produkcji cechy świadczące o świadomej stylizacji produktu.
- wynikające np. z technologii postarzania drewna, łączenia elementów składowych lub wynikających z charakteru własnoręcznego mebla.
Utrata statusu gwarancji występuje w momencie gdy:
- Mebel stoi w pozycji nie zalecanej.
- Mebel użytkuje się niezgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami.
- Mebel użytkowany jest nie zalecanych warunkach.
- Występują silne zabrudzenia.
- Dużego zniszczenia elementów bądź całego produktu.
- Zalania płynami.
- Nieodpowiedniego sposobu utrzymywania czystości i konserwacji.
- Produkt był poddany modyfikacjom i przeróbkom przez klienta.
- Występują uszkodzenia mechaniczne.
Postępowanie reklamacyjne:
- Naprawa gwarancyjna wykonywana jest na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego Klienta w formie elektronicznej na adres biuro@opari.pl, zawierającego dowód zakupu, uzasadnienie oraz ewentualnie zdjęcia.
- Zgłoszenie powinno nastąpić do 7 dni roboczych po wykryciu wady.
- Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w ciągu 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia kompletnego zgłoszenia.
- W przypadku uznania reklamacji za słuszną Klient zobowiązany jest dostarczyć produkt w wyznaczone przez Gwaranta miejsce, na koszt Gwaranta. Produkt podczas transportu należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć. Gwarant nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu.
Naciśnij tutaj, aby pobrać pełną wersję Instrukcji użytkowania stołów Opari Design.